Friday, May 15, 2009

..amat mendukacitakan..

pukul 645 pg td aku terima msg dr kwn aku..dia ckp..''dukacita dimaklumkan demam aku x baik lg'' aduhai..mmg x jd la nk g gunung irau mlm ni..nk wt cmne..hahah sedih wooooooo..

mle2 spttnye 1 mei kitorg plan nk climb tp aku ade exam wktu tu..n ade lg 2 org lg kwn tgh exam..so terpaksa postponed ke tarikh lain..aku dh ckp awl2 yg aku mmg xdpt g..so aku ckp g r tanpa aku (pdhl dlm hati damn leh lak ade exam) hahah ttbe lps tu aku dpt msg dr kwn aku..dia ckp diorg tuka tarikh ke 15-17 mei..so wktu tu kompom aku free..so aku trus stuju yg aku akn join..so total ade 10 org g..menarik sbb ramai..

mle la start training..aku dgn shah n ali g naik tangga kt bt cave..n 1st time aku dpt wt 3 kali naik turun..hahah tp aku dpt tau yg akn g hnye 4 org aje..aku shah ali n bukit..so yg lain g mne..? lain sume ade hal..aku mle ade x sedap hati..haa la ni gunung tinggi..kalu 4 org je mmg brt n byk la beban kena bwk..huhu tp aku ilek je..aku bli brg2..tp akhirnye x jd pergi..lain kali aje la dpt g..hahah

sedih..nk nangis..frust..br nk jerit nme awek aku kt puncak tu..eh2 jp2..aku ade awek ke..? hahah perasan lak ade awek..haish..cbe berpijak di bumi yg nyata jajai..haha

..selamat..

5 comments:

Unknown said...

hmm agaknye..klu awk nek..name sapela yg awk laung kn kt puncak tu erk.. :)

n0r_SaiFuL said...

haha tentu la...ohh fatimah..!!! gadis ayu..indah sungguh parasmu ..hahah

Unknown said...

ooooo..fatimah..hehe..bkn athirah..eh2 silap azura???azura..kaula sinar hidup ku hehe..ahaksz hakhak da mcm men nyanyi2 da nie

n0r_SaiFuL said...

ade la nme yg akn sy jerit tu..mne leh ckp..rahsia..hahah

Unknown said...

eley secret2 plk...