Monday, November 17, 2008

..exam..cuti..release tension..

aku leh terlupa nk update blog nih..haha pnt sgt..pnt dgn xtvt mereleasekn tension nih..haa la 2 weeks exam..mcm2 soalan yg kuar..baca bagai nk rak tp kuar soalan yg lain..WTF..!!! tp ape2 pn..itu la kehidupan..kehidupan sebagai student..hahah

jumaat lps paper last aku..algorithm data structure..alhamdulillah soalan x susah..dlm kepala pkir soalan confirm susah cm paper2 sblm ni..tp thanks..aku dpt jwb..hahaha

ptg jumaat bdk2 ni ajk g mandi air terjun..so aku suggest g sg pisang kt bt12 gombak..tmpt dia menarik gak..coz ade jungle trek sblm smpai ke air terjun tu..air terjun nye lak xde la bsr mne pn..tp leh wt org2 yg dtg senyum..=) dgn kesejukan angin dr air terjun tu mmg bes..kt area air terjun tu ade lak camp site..mmg sesuai la tuk bercamping..bg mereka2 yg berminat boleh la contact sesapa yg anda suka contact..haha just joke..next entry aku akn upload gambar2 yg menarik..huhu

so ape projek cuti nih..????

aku nk naik gunung tp group tu cancel lak..so xde la group yg leh aku join..haha nk tunggu 'gunung' tu mmg lama la nk dapat..hahah

blk kg nih..mak aku dh suruh clearkan blkg umh yg dh jd 'kebun liar' hahah abh aku lak confirm mntk tlg angkat2 khemah tuk org yg nk sewa..bagi org2 kampung yg nak sewa khemah tuk kenduri kawin..sila sediakn wang yg mencukupi..bayar tetap bayar..!!! kalau x..memang kena maki-maki la dr mulut aku nih..hahah

3 comments:

Unknown said...

agaknye cane erk cik jajai maki??
msti geron gile nie ble dengar..=O

n0r_SaiFuL said...

ceh..nk dgr sgt ke..?

Unknown said...

tamao..huhu..xpela..nie pon tatot da....