Sunday, June 21, 2009

..beg deuter..beg deuter..beg deuter..

pukul 840 sampai umah..fuh penat dgn sakit perut..haish

sampai bank negara pukul 715 PM
terus pergi temankan ijam gunting rambut kat pertama kompleks..
dah la tak pakai tali pinggang suar pulak terlebih londeh aduh..
nak jalan pun payah..pegi usha suar ijam dulu
dia nak pakai time sukan karnival UNIKL..
bole tahan la harga...ingat nak beli gak tp mengenangkan
nak beli beg deuter terus kuatkan hati
jangan beli ape ape selain beg dueter tu..hahah
masa ijam tengah digunting rambutnye
aku pegi kedai auntie
tuk usha beg mane yang akan aku sebat..!!! hahah
tuk pengetahuan aku x beritahu pn kat makabah
yang aku nak beli beg deuter
so tak dapat la duit tuk beli beg..haha
tetapi ah haa..!!! ade tetapi beb..heheh
diorg ade bg duit belanja..heheh
so aku yang memang sudah berniat nak beli beg
pn berpikir akan mengikat perut aku
untuk selama bape hari ek..jap kira..
sekarang 21hb jun..elaun masuk 27hb jun (sedapkan hati hehe)
27 tolak 21 same dengan 6..
so aku kena menahan dari makan
makanan yang harganye lebih rm5 selama 6 hari..aduh bole ke ni..??
(tak yakin sebenarnye) hahah

aku dah usha ade dalam 5 beg yang menarik perhatian aku..hehe

meh aku tunjuk antara nye..heheh

AC Lite 16
harga auntie offer tak silap aku rm200 atau rm190













race EXP air

harga auntie offer tak
silap aku rm200 gak..







ade yang aku tak dapat share gambar beg tu..huhu
ade yang harga rm160..rm150..rm120
memang menarik..dan aku memang nak beli..!!!
kena lak dengan bajet aku..below rm200 hehe

tetapi..ade tetapi lagi..abg aku ade tanye kat aku..
nak tak beg deuter daypack..harga rm150..
aku tak tahu camne design nye
so aku cakap beli jela..nanti aku bayar..hehe
mintak mintak dia cakap lepas dia balik dari belayar awal bulan 7 ni..
''ala jai..adik nye pasal ko tak yah la bayar..rm150 aje bukan 3 4 ratus.."

kan bes kalau camtu kan..:p

khamis ni datang balik kedai auntie tu..yeah..!!!

5 comments:

Unknown said...

wak kale merah tu smart.. :) em...p xyah la smpi thn mkn wak..
nti pening..saket pewot.. sume bersatu..menjadi 1..

n0r_SaiFuL said...

hurmm..ilek la..sy x akn biarkn perut ni kosong..haha

Unknown said...

haah lupe org tu kn kuat mkn..mn ley x mkn hoho :p

n0r_SaiFuL said...

ceh..awk lg kuat makan..haha

Unknown said...

eh ye ke?x ar...org laki mmg kuat makan pon kan :P