Sunday, July 5, 2009

..yohoho..

sabtu semalam balik kampung..nak tengok mak..mak kurang sihat..tapi bile sampai kampung..tengok mak ketawa sebab si anak anak yang ade kat umah wat lawak..hehe

mak & abah tanye pasal tempat practical lagi..mak kata kalau dulu embah mikam (mak kpd abah) akan pegang ubun kepala..kata dia..kalau ubun kepala dah keras baru leh keje..haha kalau lembut lagi tak leh keje..embah embah..then mak pun pegang ubun kepala aku..mak kata keras keras dah leh keje (sambil ketawa) haish

bercerita tentang embah mikam..mak kepada abah aku..aku tak penah jupe dia pn..dua atuk aku pun tak penah jupe sebab diorang dah takde sebelum aku lahir..yang aku dapat jupe & penah jaga aku embah jaliah (mak kpd mak)..dari kecik dia duduk dengan kitorg..dia jaga aku..tapi skrg ni dia dah lemah..dah mule lupe..hurmm semalam aku tanye kat mak kat mane dia skrg..mak jwb ade kat singapore duduk dengan mak ngah..bulan lepas duduk dgn wak mar kat batu pahat..









dah lame tak balik batu pahat..haish

No comments: