Friday, October 10, 2008

...alamanda...

mle2 usha dlu..
tgk mne yg bes..
cr brg bkn pd brand..
tp pd kualiti..hrga..
tp pkir gk la brand tu..hahha
1 1 msuk kuar kdai..
aku dh la x slalu g alamanda..
so diorg la yg tnjk..
haa tu..haa ni..
aku angguk je..hahah

1st msuk kdai ni usha slipar..
then g mkn..
itu aje..kalu aku jd org kt dlm kdai tu..
mmg maki2 la kna..hahha

kali ni msuk dgn niat membeli..
slipar n baju..smart gk baju tu..
ade 2 beb..tp ade 1 baju yg aku nk bli kt tmpt lain..
so aku beli slipar n 1 baju je la..

ble g kt tmpt baju 1 lg tu..
peh mmg seksi sial baju tu..
aku tnye tali ni tuk ape..
miza jwb dgn konfiden nye..
ni tuk hang baju
siap tnjk kn cmne tali tu di gantung..hahha
yg si sarah leh mengiakn..
mmg aku nk bli la cmni..hahha

then ade 1 amoi dtg..
aku tnye ni baju girl ke baju laki..
dia slamba jwb baju girl..
kakak kt sblh kitorg leh ktawa beb..
malu aku..hahaha
nsib baik la x beli..
kalu x mmg kna bahan la..
tu aku x ksah lg kna bahan..
kalu kna ngurat dgn gay tu yg poblm nye..
mimpi ngeri beb..!!!

so skali lg kitorg msuk kdai td..
kdai yg aku beli baju n selipar
beli baju lg 1..
mknanye 3 kali kitorg msuk kdai tu
dlm mse kurg 1jam..
hahah

thanks sarah miza..temankn bershoping..
aku xtau cmne nk bls..hahah
dr mula jupe smpai anto smpai umh..
asik ketawa je..sian miza x leh ktawa..heheh
mkn ubt miza..

=)

2 comments:

:: said...

hahaha nice going out with u...happy babe...xtipu kau la...gelak xhengat punya....skt2 mulut aku..hahaha..

fat ass said...

amoi tu spoiler la !
melepas kami nak tgk ko pakai baju seksi tuh !
bwahahahaha xP

keji oke korang !
aku sakit2 tekak gelak sbb korang !

tengs jugak oke 8)