Tuesday, October 21, 2008

...pejabat pos...

byk jasa pejabat pos ni..
yg slalu kita panggil..post office..(berlagak sikit) hahah
dr aku kecik..smpai la dewasa ni..
mmg aku akn g ke tmpt tu..
ape yg aku nmpk kn..
ramai gler org ke tmpt tu..
menjadikan ia 1 tmpt yg ptut dilawati..
byk perkhidmatan yg disediakn..
tahniah beb..

tp kn..stiap ape yg ade kt dunia ni tntu ade org akn komen..
stiap kali aku pegi pajabat pos..
x pnh aku tgk..
setiap kaunter dlm pejabat pos ade staf..
cth la cm siang td..
aku g nk renew lesen..
no mse tu adalah 167..
dan aku dpt no 185..
aku still ok lg..
tp ape yg aku x ok nye..
ade 6 kaunter..
tp yg hnye leh org ramai berurusan adalah 3 then manjadi 2..
x cukup staf ke..?
kn itu leh wt trafik jam..
menyebabkn org menunggu lama..
hampir 1 jam lebih aku menunggu..
cukup la trafik jam kt jalan raya..
kami rakyat malaysia mmg sygkn MALAYSIA..
tp jgn la wt kami bencikn perkhidmatan yg ditawarkn..
aku tau hnye pejabat pos aje yg byk tawarkn perkhidmatan yg penting dlm khidupan manusia kt malaysia nih..
tp agk2 la..

aku tau anda tu manusia..ade rs pnt..ade rs lapo..tension..
tp anda sdg memberikan perkhidmatan kpd org ramai..
so jln kn la tugas anda dgn sebaik2nye..

...terima kasih pejabat pos...

No comments: